Lenor - en donnasti I

Lenor är en donna. Och jag tänkte att ni skulle få följa med henne på en liten resa nu, eftersom jag inte rapporterat något mer om hennes liv sedan det stora syskoninlägget! Nu går vi från storasyster Lenita ända ner till minstingen och går igenom det senaste!
 
Sist jag berättade om henne skrev jag att hon jobbade inom poliskåren och ville bli dynamisk DNA-profilerare - men det var fel av mig. Yngsta fröken Stjerndahl vill bli Specialagent, alltså fortfarande en arbetare för lagen och ordningen!
Sist var hon även förlovad, men jag skrev också att jag tvivlade på om förlovningen skulle hålla. Lenor är en donna som vill hävda sig och hon tar det hon vill ha vilket ibland kraschar en del andra saker.
 
Lenor har just avslutat sitt förhållande ocg brutit sin förlovning med Padma Lee - som är helt förkrossad av beskedet. Hon verkar inte vilja släppa Lenor riktigt, så hon springer ut efter henne när hon åker... Snutti.
 
Uppbrottet kan ha att göra med Lenors inflytt hos storasystern Lenita och hennes dotter Fanny och innan dess bodde hon ju med sin mor och far och resten av syskonen. Hon kände sig nog lite kvävd på båda håll, och bestämde sig för att först köpa eget hus och sedan skriva in sig på Universitetet.
 
Lenor studerade teknik för att vässa sin hjärna, sin händighet och sin logik. Donnan i henne bestämde sig för att gaska upp sig och föra in riktigt allvar i sitt liv. Hårda studier resulterade i en MVG-examen i Teknik och hjälpte henne på färden mot en bättre lön och framför allt att folk såg upp till henne som en smart OCH snygg tjej istället för bara en snygg tjej.
 
Sista dagen på Universitetet samlade Lenor ihop sina minnen och kom fram till följande: Hon hann med ett förhållande med Shannon Arkers(rumskompis), ett med Wade Anthony(lärare), en fling med Leonard Shelly(campuskille), massor av vilda juicefester plus att hon klarade av att studera arslet av sig hela tiden. Med fler kyssar, färdigheter och erfarenheter rikare åker hon här hem stolt och sentimental.
 
Kommer en till del imorgon, och då har hon fått grönt besök!
#1 - Muffinsmonstret

Haha duktig hon är då :) Själv har mina tvillingar just tagit examen i gymnastik. Den ena av dom ska in igen för att, han precis som Lenor plugga teknik. Väntar glatt på fortsättningen :3